loading...
♀ یه دُختَر بــا اَفــکآر خــآصــــ ♀
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط محمد در تاریخ 1393/10/17 و 16:15 دقیقه ارسال شده است

سلام
خيلي باحال بود مطالبت شکلک
با تبادل لينک موافقي؟
موافق بودي لينک کن بعد خبر بده لينکت کنم
شکلک
_____

این نظر توسط هر روز آخرین خبر استخدامی را برات اس ام اس میفرستیم در تاریخ 1393/10/09 و 4:10 دقیقه ارسال شده است

سلام وقت بخیر

اگه تمایل داری هر روز آخرین اخبار استخدامی شرکت ، سازمان های دولتی را دریافت کنی

می تونی به لینک زیر جهت فعال سازی بری

http://sms.mida-co.ir/newsletter/6/estekhtam

این نظر توسط مهدی در تاریخ 1393/09/30 و 15:31 دقیقه ارسال شده است

پاییز را خیلی دوست داشتم حیف که رفت
اما امید به پاییز های بعد در من خواهد ماند !
یلدایتان مبارک و ...زمستانتان شاد

این نظر توسط sina در تاریخ 1393/09/29 و 18:31 دقیقه ارسال شده است

سلام وب زیبایی دارید ولی ای کاش قشنگ تر بود به منم سر بزن منو لینکم کنی ممنون میشم بای شکلک
پاسخ : ممنون هرکس سلیقه ای داره
ازنظر من عالیه
درضمن ادرس سایتتو نذاشتید
و شما کسی نیستید که بخواید به من دستور بدید
اگه بخوام و خوشم اومد از وبتون لینک میکنم شکلک

این نظر توسط عشق ناب در تاریخ 1393/09/28 و 12:22 دقیقه ارسال شده است


اگر خدا در دلها جاري باشد تنهايي معني ندارد

پيش ما هم بياين خوشحال ميشيم

****

پيش من هم بياين خوشحال ميشم



کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
ســلآم امیدوآرم از وب کوچولوم خوشتون بیآد باتبآدل موافقم نظرهم نذاشتی عیبی ندآره همین که بخونی کآفیه کپــی هم نوش جون تون مــرسی بآی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 183
  • کل نظرات : 63
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 4
  • آی پی امروز : 32
  • آی پی دیروز : 8
  • بازدید امروز : 34
  • باردید دیروز : 12
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 34
  • بازدید ماه : 144
  • بازدید سال : 2,211
  • بازدید کلی : 22,798
  • کدهای اختصاصی

    آمارگیر وبلاگ