loading...
♀ یه دُختَر بــا اَفــکآر خــآصــــ ♀
✿ مـــونیــکـــآ ✿ بازدید : 215 جمعه 18 مهر 1393 نظرات (1)

 

آهستـــــــــه بیـــــــــا !

چیزی هــم ننویـــس

نظـــر هــــم نگـــذار

همان که بخوانی بــــس است

من به "بــی محلــی آدمهـــا" عـــادت دارم .

 

 

 

 بـــہ ســآیــت من خوش اومدید
 
 محتاج نظر نیستم
 
 لینڪ و ڪپے هم آزادہ
 
 نـوش جـون ات
 
 D:
 

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط امین در تاریخ 1393/07/21 و 14:04 دقیقه ارسال شده است

سلام
مطالب خوبی گذاشتی ولی تعجب میکنم چرا اینقدر بازدیدت کمه
می خوام یه روش خوب بهت معرفی کنم واسه بالا بردن بازدیدکنندگان وبلاگت
برو تو سایت 24 آی پی عضو شو بعد رو گزینه کسب امتیاز کلیک کن بعد امتیازات رو به وبلاگ خودت اختصاص بده بعد می بینی که چجوری بازدید وبلاگت بالا میره حتما امتحان کن
اینم آدرسش
www.24ip.ir


کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
ســلآم امیدوآرم از وب کوچولوم خوشتون بیآد باتبآدل موافقم نظرهم نذاشتی عیبی ندآره همین که بخونی کآفیه کپــی هم نوش جون تون مــرسی بآی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 183
  • کل نظرات : 63
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 4
  • آی پی امروز : 62
  • آی پی دیروز : 8
  • بازدید امروز : 69
  • باردید دیروز : 12
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 69
  • بازدید ماه : 179
  • بازدید سال : 2,246
  • بازدید کلی : 22,833
  • کدهای اختصاصی

    آمارگیر وبلاگ