loading...
♀ یه دُختَر بــا اَفــکآر خــآصــــ ♀
✿ مـــونیــکـــآ ✿ بازدید : 41 جمعه 04 مهر 1393 نظرات (0)

 

 

 

 

دانلود اهنگ

One Direction Fireproof

 

 

برای دانلود اهنگ و متن و ترجمه به ادامه مطلب مراجعه کنید

 

 

Download

 

 

 

 متن آهنگ One Direction Fireproof

[Harry]

I think I'm gonna lose my mind

فکر کنم دیوانه بشم

Something deep inside me, I can't give up

یه چیزی در اعماق وجودم، نمیتونم تسلیم شم

I think I'm gonna lose my mind

فکر کنم دیوانه بشم

I role and I role till I'm out of luck

میرم و میرم تا شانسم تموم بشه

Yeah, I role and I role till I'm out of luck

آره، میرم و میرم تا شانسم تموم بشه

[Niall] I'm feeling something deep inside

یه چیزی رو در اعماق وجودم حس میکنم

Hotter than a dead stream burning up

داغ تر از یه جریان خشک شده میسوزه

I got a feeling deep inside

یه احساسی در اعماق وجودم دارم

It's taking, it's taking, all I got

همه چیزی که دارم رو داره میگیره

Yeah It's taking, it's taking, all I got

آره، داره همه چیزی که دارم رو میگیره

[Liam]

'Cause nobody knows you baby the way I do

چون عزیزم هیچکس جوری که من تو رو میشناسم نمیشناسه

And nobody loves you baby the way I do

و عزیزم هیچکس جوری که من عاشقتم عاشقت نیست

It's been so long x2

خیلی وقته

Maybe we're fireproof

شاید ما ضد آتشیم

Cause nobody saves me baby the way you do

چون عزیزم هیچکس منو جوری که تو نجاتم میدی نمیده

[Louis] I think I'm gonna win this time

فکر کنم اینبار برنده شم

Riding on the wind and I won't give up

روی باد میرونم و تسلیم نمیشم

I think I'm gonna win this time

فکر کنم اینبار برنده شم

I role and I role till I change my luck

میرم و میرم تا شانسم رو عوض کنم

Yeah, I role and I role till I change my luck

آره میرم و میرم تا شانسم رو عوض کنم

[Zayn]

Cause nobody knows you baby the way I do

چون عزیزم هیچکس جوری که من تو رو میشناسم نمیشناسه

And nobody loves you baby the way I do

و عزیزم هیچکس جوری که من عاشقتم عاشقت نیست

It's been so long x2

خیلی وقته

We must be fireproof حتما ما ضد آتشیم

Cause nobody saves me baby the way you do

چون عزیزم هیچکس منو جوری که تو نجاتم میدی نمیده

23,229

Cause nobody knows you baby the way I do

چون عزیزم هیچکس جوری که من تو رو میشناسم نمیشناسه

And nobody loves you baby the way I do

و عزیزم هیچکس جوری که من عاشقتم عاشقت نیست

It's been so long x2

خیلی وقته

Maybe we're fireproof

شاید ما ضد آتشیم

Cause nobody saves me baby the way you do

چون عزیزم هیچکس منو جوری که تو نجاتم میدی نمیده

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
ســلآم امیدوآرم از وب کوچولوم خوشتون بیآد باتبآدل موافقم نظرهم نذاشتی عیبی ندآره همین که بخونی کآفیه کپــی هم نوش جون تون مــرسی بآی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 183
  • کل نظرات : 63
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 4
  • آی پی امروز : 9
  • آی پی دیروز : 26
  • بازدید امروز : 63
  • باردید دیروز : 93
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 265
  • بازدید ماه : 575
  • بازدید سال : 2,642
  • بازدید کلی : 23,229
  • کدهای اختصاصی

    آمارگیر وبلاگ